Продивившись всі відео про АС 16 , можна зробити висновок:
що деякі методи моделювання, з новим елементом 'Morph', нагадують процес моделювання в скечапі, і це +
Зберігання нових елементів бібліотеки стало ще простішим, не потрібно лазити в якісь вигляди зверху, просто моделюєш, потім. в зд, натискаєш "додати бібл елемент"
, і вуаля, вводим назву і тп.
площини редактування стали ще більш зручніші, і більш гибкими, появилась привязка до площин в будь якому напрямку в просторі,( вона була і в 15, але не сильно нею користувався)
Бібліотечні параметричні елементи обновились
конфігурацію зон можна привязувати до мастабу відображення креслень
переміщення обєктів в 3д вікні тепер відбувається зразу в трьох проекціях!)
Обертання текстур в зд
філет едж і чамфер едж, Bulg аналог cage, що мені зустрічалось у ріноцерозі
і ще багато цікавого..
що деякі методи моделювання, з новим елементом 'Morph', нагадують процес моделювання в скечапі, і це +
Зберігання нових елементів бібліотеки стало ще простішим, не потрібно лазити в якісь вигляди зверху, просто моделюєш, потім. в зд, натискаєш "додати бібл елемент"
, і вуаля, вводим назву і тп.
площини редактування стали ще більш зручніші, і більш гибкими, появилась привязка до площин в будь якому напрямку в просторі,( вона була і в 15, але не сильно нею користувався)
Бібліотечні параметричні елементи обновились
конфігурацію зон можна привязувати до мастабу відображення креслень
переміщення обєктів в 3д вікні тепер відбувається зразу в трьох проекціях!)
Обертання текстур в зд
філет едж і чамфер едж, Bulg аналог cage, що мені зустрічалось у ріноцерозі
і ще багато цікавого..
No comments:
Post a Comment