Tsvetnoy Central Market by Lifschutz
Davidson Sandilands
Мерехтливі панелі із нержавіючої сталі створили враження плоскості озера над головами у відвідувачів.
Великобританські архітекториLifschutz Davidson Sandilands запроектували продуктовий відділ і середовище для магазинів навколо цього відділу на верхніх поверхах семиповерховому універмагу.
Сталеві панелі були піддані тортурам, а потім відполіровані перед тим як встановлювались на стелю, що ми можемо спостерігати з рівня людини.
На верхніх рівнях є декілька магазинів та 16-ти метровий бар, і вигляд на місто.
Фотограф Chris Gascoigne.
Міжнародна архітектурна студія Lifschutz Davidson Sandilands завершила люксовий простір для продуктового магазину та ресторану у “Цветному” торговому центрі для того щоб була конкурентно спроможньою поміж інших інтернаціональний торгових центрів. Розташований на Цветному бульвару, і прилеглий до старого московського цирку, займає площу 3,930m² інтер'єр гармонійно вписується у існуючий стан.
Lifschutz Davidson Sandilands’ розробили проект для розробників RGI International, це другий спільний проект у співпраці в Європі з фахівцями- консультантами Форд Макдональд, (перший- продуктовий відділ
La Rinascente в Мілані).
Вони базуються на люксових продуктових відділах по всьому світу, на їхньому рахунку 10-річна співпраця з Harvey Nichols які мають безліч продуктових магазинів у Лондоні, Манчестері та Единбурзі, а також у рестораному бізнесі в лондонському OXO Tower Wharf.
Павло Санділандс, директор Lif schutz Davidson Sandilands, сказав: "проект дизайну від Lif schutz Davidson Sandilands 'для харчового торгового центру на Цветному центральному ринку має багату історію знаменитого, 19-го століття квіткового ринку Москви. З нашого попереднього досвіду у подібній сфері, ми створили відображення через нержавіючу сталь, інтер'єр з вражаючими кольорами, шум і активність в його просторі. Це створює відчуття драми, яка мерехтить у низини зали, де залученні відвідувачі ходять крізь будинки. “
Продуктовий відділ займає верхні рівні семиповерхового торгового центру, загальна площа цих рівнів 1,700m² він також включає нішу з делікатесними продуктами. Базуючись над потужним відділом бутіків, він включає у себе 16-ти метровий бар, два приватних обідніх ресторани та велика тераса з краєвидом на пейзаж Москви.
Від вікон до підлоги, дизайнер створив особливий простір, який підкреслює характер споруди. Підвісна внутрішня стеля складається з 2600 деталей, виготовлених з полірованої побитої нержавіючої сталі. Це технічно інноваційна функція усуває загальне питання про незадовільне оздоблення на стелі універмагів, створюючи живий і барвистий простір, щоб манити клієнтів вгору по будівлі.
Видимий із входу на першому поверсі універмагу, через великий, повний висоти атріум, стеля надає відвідувачам зазирнути в мерехтливу продукцію та у процеси які відбуваються в 7-ми метровому залі . Сидячи всередині сталевої оболонки, яка відображає на поверхні обернуті фігури на продуктовому рівні та ресторану, створюючи рух через абстрактні візерунки зміщення кольору, які роблять посилання на історію цього місця, як квітка ринку, а також архітектурних інновацій та геометрії нової будівлі , розробленим московською архітектурною майстернею, Проект Меганом.
Надзвичайно вражений дизайном з нержавіючої сталі Lifschutz Davidson Sandilands ', клієнт також дотягнув поверхню до більш низьких рівнях універмагу, в тому числі і до входу і центральних просторів атріуму. Це дзеркальна окантовка об'єднує роздрібні рівні, скеровуючи людинудо пропозицій по всьому магазину.
Магіпат Сінгх на Цветному Центральному ринку сказав: "Ми дуже раді роботі Lifschutz Davidson Sandilands 'на Цветному Центральному ринку, який збагачує універмаг з унікальною візуальною ідентичностю та атмосферою. Я впевнений, що ринок стане невід'ємною частиною способу життя наших клієнтів, як він колись зробив революцію у 19ст, втілюючи сучасний дух Москви. Досвід Lifschutz Davidson Sandilands ' був одним з найважливіших елементів у створенні іміджу Цветного Центрального ринку як конкурента провідним світовим універмагам у Нью-Йорку, Лондоні, Парижі, Мілані та Гонконгу ".
Продуктовий зал в оточенні шести свіжих відділів харчування, у тому числі Європейських делікатесів, хлібобулочних і кондитерських виробів, азіатської суші-бару, риби і птиці та винного магазинів. На Ринку також продається широкий асортимент товарів, включаючи свіжі фрукти і овочі, сухі продукти, заморожені продукти і квіти. Щоб переконатися, що акустика від жвавого ринку у залі не відображаються на відкриті приватні їдальні вище, LifschutzDevidson Sandilands працювали з звуковим консультантом, Cole Jarman.
Lifschutz Sandilands використовували художню стелюнад рядом роздрібних товаріву якості інструменту, щоб спонукати клієнтів розсіюватись по залі. Цей підхід був застосований до вельми успішних ресторанів, барів і пивних барів для Harvey Nichols в Oxo Tower Wharf, Лондон, в якому є консольний профіль крила дахуякий обертається у кольорові жалюзі,грати леза, що сворює акустичні коливання. У продуктовому відділі La Rinascenteу Мілані, практика показала що варто використавувати трьохдільнустелю яка світиться, це об'єднало харчові послуги і ресторани на верхньому поверсі історичного універмагу.
Архітектурний підхід Lifschutz Davidson Sandilands ', єфантазія клієнта, використовуючи простір, світло і технологію по максимуму, на відміну від рішення дизайну інтер'єру, це призвело до складних і доступнихвідчуттів для відвідувачів Цветного Центрального ринку
джерело: http://www.dezeen.com/2011/08/16/tsvetnoy-central-market-by-lifschutz-davidson-sandilands/
No comments:
Post a Comment